Manual for a better future
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Manual for a better future
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
De scriptie bevat een onderzoek naar het imago van magazine de T.
Het onderzoek is uitgevoerd volgens de mind de gap methode.
Op basis van het onderzoek is een crossmediale campagne bedacht.
Organisatie | Fontys |
Afdeling | Fontys Economische Hogeschool Tilburg |
Partner | ASEGA media Tilburg |
Jaar | 2013 |
Type | Bachelor |
Taal | Nederlands |