Help a child reach new heights!
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Help a child reach new heights!
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Dit meesterstuk geeft een handreiking voor leerkrachten in het onderwijs, studenten en ouders voor de omgang met (hoog)begaafde kinderen met dyslexie c.q. leesproblemen. Tijdens de uitvoering van dit meesterstuk is onderzoek gedaan naar de signalen van (hoog)begaafde kinderen met dyslexie, hoe deze signalen in de praktijk worden geïnterpreteerd en wat de behoeften zijn van deze kinderen. In de conclusie staan handreikingen om Passend Onderwijs aan deze kinderen te bieden.
Organisatie | Fontys |
Afdeling | Fontys Opleidingscentrum Speciale Onderwijszorg |
Jaar | 2011 |
Type | Master |
Taal | Nederlands |