De gedragsspecialist op school.
Hoe kan hij aan de slag?Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
De gedragsspecialist op school.
Hoe kan hij aan de slag?Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
"Via onderzoek bij het team en het MT heb ik gekeken naar wat beiden van de gedragsspecialist verwachtten. Hieruit kwam naar voor dat het team grote behoefte had aan het begeleiden van kinderen met een gedragsprobleem, zowel naar het kind toe als naar de leerkracht zelf. Veel leerkrachten hadden ook behoefte aan een goed opgezette bibliotheek, zodat zij zichzelf in konden lezen.
Het MT had vooral behoefte aan een goede organisatie rondom het functioneren van de gedragsspecialist."
Organisatie | Fontys |
Afdeling | Fontys Opleidingscentrum Speciale Onderwijszorg |
Jaar | 2011 |
Type | Master |
Taal | Nederlands |