De mobiele beleving
hoe mobiele media de beleving bij pretparken vergrootWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
De mobiele beleving
hoe mobiele media de beleving bij pretparken vergrootWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Mobiele applicaties zijn tegenwoordig niet meer weg te denken uit de maatschappij, ook niet voor publieksattracties. Publieksattracties proberen een beleving te creëren en te versterken bij hun bezoeken. In het onderzoek wordt er gekeken naar de mogelijkheden van mobiele media, en hoe dit de beleving bij publieksattracties kan vergroten.
Organisatie | Fontys |
Opleiding | ICT & Media Design |
Afdeling | Fontys Hogeschool ICT |
Partner | Schepnet B.V., Tilburg |
Datum | 2013-06 |
Type | Bachelor |
Taal | Nederlands |