"Ergens beginnen om ergens anders uit te komen"
Een praktijkonderzoek naar de invloed van de Spiegelweb-methodiek op de reflectie van drie studenten aan het HBO"Ergens beginnen om ergens anders uit te komen"
Een praktijkonderzoek naar de invloed van de Spiegelweb-methodiek op de reflectie van drie studenten aan het HBOSamenvatting
In het Nederlands onderwijs wordt reflectie gestimuleerd, maar heeft niet altijd de gewenste uitwerking. Studenten in Nederland ervaren "reflectiedrang" en reflecteren is "niet altijd een feestje". De SpiegelWeb-methodiek wordt ingezet en bekeken wat haar invloed is op de zelfreflectie van studenten. De methodiek bestaat uit drie elementen; de Workshop, de Sessies en de Coach.
Onderzoeksvraag: Hoe beïnvloedt de SpiegelWeb-methodiek de zelfreflectie van de respondenten; derde- en vierdejaars Hbo-studenten deelnemend aan de minor "interdisciplinaire samenwerking binnen Training en Sportrevalidatie" van Sport Gezondheid Management (SGM) aan de HAN te Nijmegen
Organisatie | HAN University of Applied Sciences |
Opleiding | Toegepaste Psychologie |
Afdeling | Academie Organisatie en Ontwikkeling |
Academie Paramedische Studies | |
Datum | 2015-01-05 |
Type | Bachelor |
Taal | Nederlands |