Republic of Frends
developing a positioning strategyWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Republic of Frends
developing a positioning strategyWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
The last semester of the study program International Communication Management is comprised of a final research project based on the required completion of a placement. This research project will culminate in a final Bachelor
thesis and explores a marketing communication problem at Frends Europe. The report is based on in -depth research and provides recommendations on how to solve the problem.

Organisatie | De Haagse Hogeschool |
Opleiding | ESC Communicatie |
Afdeling | Academie voor European Studies & Communication |
Partners | Frends Europe |
Jaar | 2014 |
Type | Bachelor |
Taal | Engels |