H/Wegwijs : een intern bewegwijzering en gastvrijheid onderzoek voor De Haagse Hogeschool
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
H/Wegwijs : een intern bewegwijzering en gastvrijheid onderzoek voor De Haagse Hogeschool
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Dit rapport bevat een onderzoek naar de interne bewegwijzering en gastvrijheid van De Haagse Hogeschool. Onderzoeksvraag is op welke wijze de interne bewegwijzering geoptimaliseerd kan worden om nvulling te geven aan de gastvrijheidvisie van de hogeschool.
Achterliggende doelstelling is de tevredenheid onder de doelgroepen van de hogeschool over de interne bewegwijzering te verhogen en klachten te verminderen. Belangrijkste conclusies is de noodzaak om het bewegwijzeringsysteem van de hogeschool te optimaliseren en voldoen aan de klantenbehoeften m.b.t. de interne bewegwijzering en gastvrijheid.
Dit kan door een bewegwijzeringbeleid op te stellen, een digitaal startpunt aan te schaffen, de bewegwijzeringborden te optimaliseren, een duidelijke centrale receptie, voldoen aan de functies van een bewegwijzeringsysteem en een gastvrijheidbeleid opstellen.
Organisatie | De Haagse Hogeschool |
Opleiding | FM Facility Management |
Afdeling | Academie voor Facility Management |
Partner | Haagse Hogeschool |
Jaar | 2010 |
Type | Bachelor |
Taal | Nederlands |