De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Self-regulated learning and academic performance: a study among freshmen

zelfregulerend leren en studiesucces: een studie onder eerstejaars studenten in het hoger onderwijs

Rechten: Alle rechten voorbehouden

Self-regulated learning and academic performance: a study among freshmen

zelfregulerend leren en studiesucces: een studie onder eerstejaars studenten in het hoger onderwijs

Rechten: Alle rechten voorbehouden

Samenvatting

The four studies presented in this dissertation aimed to examine which aspects of self-regulated learning (think of planning, time management, and motivation) best predict academic performance in higher education, and whether and how self-regulated learning might be improved for better academic performance.

OrganisatieHogeschool Rotterdam
LectoraatKenniscentrum Zorginnovatie
Datum2017-11-16
TypeProefschrift
TaalEngels

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 26 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk