The new foundational skills of the digital economy: results from ‘New foundational skills‘ survey among IB students
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
The new foundational skills of the digital economy: results from ‘New foundational skills‘ survey among IB students
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
The research results presented in this paper present a benchmark between the most sought skills of the digital economy and the level of these skills among IB students in the Netherlands and other international schools and institutions.
Organisatie | Hogeschool Rotterdam |
Lectoraat | Kenniscentrum Business Innovation |
Datum | 2020-05-01 |
Type | Rapport |
Taal | Engels |