De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Motiveren met beeld: hoe je de aanpak Didactisch Coachen inzet

Open access

Rechten:Alle rechten voorbehouden

Motiveren met beeld: hoe je de aanpak Didactisch Coachen inzet

Open access

Rechten:Alle rechten voorbehouden

Samenvatting

Om leraren te motiveren is het belangrijk dat beeldbegeleiders tijdens de coachingsgesprekken laten merken dat zij hoge verwachtingen van hen hebben. Lia Voerman en Frans Faber beschrijven in dit artikel hoe je dat in de praktijk doet met een aanpak die zij zelf ontwikkelden: Didactisch Coachen.

OrganisatieHogeschool Rotterdam
LectoraatKenniscentrum Talentontwikkeling
Gepubliceerd inBeter begeleiden: vakblad voor begeleiders in het onderwijs LBBO - Landelijke Beroepsgroep Beter Begeleiden, Vol. 2024, Uitgave: 4 (september), Pagina's: 20-24
Datum2024-09-10
TypeArtikel
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 26 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk