De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

De stad als leeromgeving

recensie van Laboratorium Amsterdam. Werken, Leren, Reflecteren, THOTH, Amsterdam

Rechten: Alle rechten voorbehouden

De stad als leeromgeving

recensie van Laboratorium Amsterdam. Werken, Leren, Reflecteren, THOTH, Amsterdam

Rechten: Alle rechten voorbehouden

Samenvatting

Vanuit het perspectief van de stad als laboratorium is de Hogeschool van Amsterdam (HvA) de afgelopen vier jaar de stad in getrokken om op vernieuwende wijze te werken aan stedelijke vraagstukken. Met het idee leeromgevingen te creëren en nieuwe oplossingen te vinden door de participatie van belanghebbende partijen en nieuwe verhoudingen en rolverschuivingen te realiseren in de stad.

OrganisatieHogeschool Rotterdam
LectoraatKenniscentrum Talentontwikkeling
Gepubliceerd inRooilijn: Tijdschrift voor wetenschap en beleid in de ruimtelijke ordening Rooilijn, Vol. 51 (2018), Uitgave: 3, Pagina's: 242-244
Datum2018-06-01
TypeArtikel
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 26 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk