De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Deel deze publicatie

De complexiteit van inbedding van serious games in een leerpraktijk

Open access

Rechten:

De complexiteit van inbedding van serious games in een leerpraktijk

Open access

Rechten:

Samenvatting

In het tweede studiejaar van de opleiding Business Studies van Inholland is gebruik
gemaakt van de businessgame T-Challenge. Uit de evaluatie van de procesgang en
ervaren (leer)effecten van deze game blijkt dat dit instrument in potentie een krachtige
leeromgeving is, maar dat het realiseren van gewenste leereffecten een didactische
inbedding vraagt en gerichte interventies van docenten.

Organisatie
Afdeling
Lectoraat
Gepubliceerd inOnderwijsinnovatie Vol. 2017, Uitgave: juni, Pagina's: 28-30
Datum2017-06
Type
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 26 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk