Towards design guidelines for work related learning arrangements
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Towards design guidelines for work related learning arrangements
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Work related learning is a topic of considerable interest currently and can be broadly seen to be concerned with all forms of training and learning closely related to the daily work of employees. From the angle of higher education work related learning is an important development because parts of the formal curriculum tend to be as closely related as possible to the future jobs of students.
Organisatie | Hogeschool Rotterdam |
Lectoraat | Kenniscentrum Talentontwikkeling |
Gepubliceerd in | Journal of European Industrial Training Emerald Insight, Vol. 35, Uitgave: 6, Pagina's: 573-588 |
Datum | 2011-06-01 |
Type | Artikel |
Taal | Engels |