De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Extern winnen is intern beginnen

met welke communicatiestrategie kan de Euromast de vernieuwde brand identity communiceren naar niet-bezoekers uit regio Groot Rotterdam, zodat het gewenste imago ontstaat?

Rechten: Alle rechten voorbehouden

Extern winnen is intern beginnen

met welke communicatiestrategie kan de Euromast de vernieuwde brand identity communiceren naar niet-bezoekers uit regio Groot Rotterdam, zodat het gewenste imago ontstaat?

Rechten: Alle rechten voorbehouden

Samenvatting

Met welke communicatiestrategie kan de Euromast de vernieuwde brand identity communiceren naar niet-bezoekers uit regio Groot Rotterdam, zodat het gewenste imago ontstaat?

OrganisatieHogeschool Rotterdam
OpleidingCommunicatie
Datum2017-06-16
TypeBachelorscriptie
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 27 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk