De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Deel deze publicatie

Extern winnen is intern beginnen

met welke communicatiestrategie kan de Euromast de vernieuwde brand identity communiceren naar niet-bezoekers uit regio Groot Rotterdam, zodat het gewenste imago ontstaat?

Open access

Rechten:Alle rechten voorbehouden

Extern winnen is intern beginnen

met welke communicatiestrategie kan de Euromast de vernieuwde brand identity communiceren naar niet-bezoekers uit regio Groot Rotterdam, zodat het gewenste imago ontstaat?

Open access

Rechten:Alle rechten voorbehouden

Samenvatting

Met welke communicatiestrategie kan de Euromast de vernieuwde brand identity communiceren naar niet-bezoekers uit regio Groot Rotterdam, zodat het gewenste imago ontstaat?

Organisatie
Opleiding
Afdeling
Datum2017-06-16
Type
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 26 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk