De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Veranderen is overleven

Rechten: Alle rechten voorbehouden

Veranderen is overleven

Rechten: Alle rechten voorbehouden

Samenvatting

Dit onderzoek is verricht voor een bedrijf die interactieve campagnes maakt. Dit bedrijf krijgt ondanks alle inspanningen de verkoop niet van de grond. De opdrachtgever denkt dat dit ligt aan de mindset van de doelgroep. Die denken eerder aan traditionele media, dan aan interactiviteit. Het positioneringsonderzoek heeft (dmv kwalitatieve interviews) uitgewezen welke positieve en negatieve gedachtes de doelgroep heeft over interactieve campagnes en laat ook doorschemeren wat zij graag zouden willen zien. De associaties die de doelgroep heeft met interactieve campagnes zijn achterhaald door de methode photosort. Het bleek dat de respondent deze methode een leuke onderbreking vond en daardoor ook beter zijn woorden kon kiezen. Zeker een aanrader!

OrganisatieHogeschool Leiden
OpleidingCommunicatie
InstituutFaculteit M&B
Gepubliceerd in
Datum2014-09-29
TypeBachelorscriptie
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 25 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk