De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Duurzaam ondernemen : en hoe (slim of dom) bedrijven daarover communiceren

Open access

Duurzaam ondernemen : en hoe (slim of dom) bedrijven daarover communiceren

Open access

Samenvatting

Voor de geloofwaardigheid van duurzame initiatieven in de organisatie is goede pr essentieel. Al is dat nog niet zo gemakkelijk, constateren wetenschappers Wim Elving, Betteke van Ruler en Piet Hein Coebergh.

OrganisatieHogeschool Leiden
AfdelingFaculteit M&B
LectoraatPR en Social Media
Gepubliceerd inCommunicatie Magazine Adfo Groep, Vol. 2017, Uitgave: 10
Datum2017-10
TypeBijdrage aan periodiek
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 26 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk