Duurzaam ondernemen : en hoe (slim of dom) bedrijven daarover communiceren
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Duurzaam ondernemen : en hoe (slim of dom) bedrijven daarover communiceren
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Voor de geloofwaardigheid van duurzame initiatieven in de organisatie is goede pr essentieel. Al is dat nog niet zo gemakkelijk, constateren wetenschappers Wim Elving, Betteke van Ruler en Piet Hein Coebergh.

Organisatie | Hogeschool Leiden |
Afdeling | Faculteit M&B |
Lectoraat | PR en Social Media |
Gepubliceerd in | Communicatie Magazine Adfo Groep, Vol. 2017, Uitgave: 10 |
Datum | 2017-10 |
Type | Bijdrage aan periodiek |
Taal | Nederlands |