Online customer journey optimalisatie van Designerchairs24.com
Online customer journey optimalisatie van Designerchairs24.com
Samenvatting
De doelstelling voor dit onderzoek is het opleveren van een onderzoek waarin wordt ingezoomd op het proces tijdens de aankoop op Designerchairs24.com en het proces na ontvangst van de goederen. Hierin zal beschreven worden wat de ervaringen en verwachtingen zijn van de klant en in hoeverre deze te beïnvloeden zijn en op welke wijze. Doel van het onderzoek is inzicht krijgen in de reden waarom het aantal reviews daalt en waarom het algemene oordeel lager is dan voorheen, door de oorzaken op een rij te zetten middels kwalitatief en kwantitatief onderzoek. Dit zal een uitgebreid onderzoeksrapport zijn met een advies met daarin aanbevelingen en een duidelijk implementatieplan. In deze aanbevelingen en implementatie zal beschreven worden wat de reden is van het lagere algemeen oordeel en welke stappen ondernomen dienen te worden om meer en positievere reviews te generen.
Organisatie | Hogeschool Leiden |
Opleiding | Commerciële Economie |
Afdeling | Faculteit M&B |
Partner | STOQ.com |
Datum | 2019-01-21 |
Type | Bachelor |
Taal | Nederlands |