Een visie op de Digitale leer en werkomgeving in het hoger onderwijs
Een drieluikWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Een visie op de Digitale leer en werkomgeving in het hoger onderwijs
Een drieluikWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Beschrijving van de digitale leer en werkomgeving voor het Hoger Onderwijs n.a.v het advies van de WTR aan SURF 2010. Dit visiedrieluik is bedoeld voor de Special Interest Group DLWO van SURFfoundation en andere belangstellenden in deze materie. Het drieluik is gebaseerd op gesprekken binnen de kerngroep van de Sharepoint SIG en van het kernteam van “Consortium DLWO” en later de “denktank” van de DLWO SIG. Daarnaast vormden alle projecten, bijeenkomsten en presentaties die ik in het kader van dit onderwerp heb bijgewoond zoals “over de grenzen van de ELO” of “het Shape-project” input voor dit document
Datum | 2011-03-15 |
Type | Boek |
Taal | Nederlands |