De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Deel deze publicatie

Leren over Grenzen in IOMC: Hoe komen we samen verder?

Open access

Leren over Grenzen in IOMC: Hoe komen we samen verder?

Open access

Samenvatting

Het conceptuele raamwerk van boundary crossing helpt ons om zogeheten “grenzen” die we tegenkomen in het werken aan IOMC te analyseren. Waarom verlopen overgangen in het onderwijs vaak moeizaam? En waarom zijn sommige
oplossingsrichtingen juist kansrijk of succesvol?

Organisatie
Afdeling
Lectoraat
Gepubliceerd inJ. Smit, L. Gijsen, & L. van den Berg (Reds.), Inclusief onderwijs in meertalige contexten: Opbrengsten van vier jaar SPRONG Meertaligheid SPRONG Meertaligheid, Pagina's: 32-39
Jaar2024
Type
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 26 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk