De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Samenvatting

Contentmarketing bespreekt uitgebreid en helder wat contentmarketing inhoudt. De ontwikkelingen in de markten, bijvoorbeeld de steeds groter wordende rol van social media, en de gevolgen daarvan voor marketing worden daarbij meegenomen. Ook licht het boek toe hoe en wanneer je deze marketingmethode het beste kan toepassen. De focus ligt daarbij op online, maar ook offline komt aan de orde. Het strategische startpunt van het boek is het Content Marketing Framework, waar de contentproductie en -distributie uit voortvloeien. De theorie wordt aangevuld met relevante opdrachten en herkenbare praktijkcases uit bijvoorbeeld Business-to-Business-organisaties en het midden- en kleinbedrijf.

OrganisatieHogeschool Utrecht
AfdelingKenniscentrum Economisch Sterke en Creatieve Stad
Kenniscentrum Digital Business & Media
LectoraatHuman Experience and Media Design
Jaar2017
TypeBoek
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 26 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk