De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Marketing for humans’ sake (Deel 2)

Van consumeren naar consuminderen - Betekenisvolle mens- en merkrelaties in digitale context.

Open access

Marketing for humans’ sake (Deel 2)

Van consumeren naar consuminderen - Betekenisvolle mens- en merkrelaties in digitale context.

Open access

Samenvatting

Met de opkomst van massacommunicatie in de twintigste eeuw en de toenemende reikwijdte van commerciële reclameboodschappen, is onze samenleving jarenlang collectief opgevoed met ideeën over consumptie van goederen en diensten. Oorspronkelijk ging commerciële communicatie vooral over het garanderen van de kwaliteit van merkproducten.

OrganisatieHogeschool Utrecht
AfdelingKenniscentrum Digital Business & Media
LectoraatMarketing en Customer Experience
Gepubliceerd inMarketingfacts
Jaar2022
TypeArtikel
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 26 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk