Never waste a good crisis. Van klantgericht naar klantgedreven
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Never waste a good crisis. Van klantgericht naar klantgedreven
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Never waste a good crisis’, aldus Hillary Clinton, ofwel wat hebben we geleerd van deze crisis?
Uit onderzoek van Boer & Croon onder 1000 bedrijven bleek dat ruim 80% klantenbinding als primaire
strategische focus ziet. Niet voor niets wordt de huidige crisis ook wel een waarden- of vertrouwenscrisis
genoemd of relatiecrisis
Organisatie | Hogeschool Utrecht |
Afdeling | Kenniscentrum Innovatie en Business |
Kenniscentrum Digital Business & Media | |
Lectoraat | Marketing & Customer Experience |
Gepubliceerd in | Clou MOA Interactive, Vol. 2011, Uitgave: februari, Pagina's: 30-31 |
Jaar | 2011 |
Type | Artikel |
Taal | Nederlands |