Improving reading achievements of struggling learners
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Improving reading achievements of struggling learners
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
No summary available
Organisatie | Hogeschool Utrecht |
Afdeling | Kenniscentrum Educatie |
Lectoraat | Leerproblemen |
Gepubliceerd in | School Effectiveness and School Improvement Taylor & Francis, Vol. 23, Uitgave: 1 |
Jaar | 2012 |
Type | Artikel |
Taal | Engels |