Onderzoek naar de mock-up markt bij Volkers
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Onderzoek naar de mock-up markt bij Volkers
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Onderzoek naar de huidige mock-up markt in opdracht van Volkers. De mock-up is een onbekende nichemarkt met name actief in de (food) retail sector. Doormiddel van kwantitatief en kwalitatief onderzoek is de markt zo goed mogelijk in kaart gebracht en is de centrale vraag beantwoord: Hoe kan de omzet worden vergroot?
De kansen en bedreingingen zijn in kaart gebracht doormiddel van een SWOT. Dit diende als de basis voor de conclusies en concrete aanbevelingen hoe Volkers zich zou moeten positioneren in de nichemarkt en hoe het dat moet doen.
Organisatie | Hogeschool Utrecht |
Opleiding | Commerciele Economie |
Afdeling | Marketing en Commerce |
Jaar | 2013 |
Type | Bachelor |
Taal | Nederlands |