Leren van elkaar
leidinggevenden van voorscholenWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Leren van elkaar
leidinggevenden van voorscholenWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Succesvolle leidinggevenden zorgen ervoor dat kinderen en professionele medewerkers zich optimaal kunnen ontwikkelen. Op welke manier leren zij dit? Dit artikel gaat in op een professionaliseringsstrategie die bijdraagt aan de ontwikkeling van leiderschapspraktijken: deelnemen aan een netwerk.
Organisatie | Hogeschool Windesheim |
Afdeling | Domein Windesheim in Almere |
Lectoraat | Urban Care and Education |
Gepubliceerd in | Management Kinderopvang Bohn Stafleu van Loghum, Houten, Vol. 26, Uitgave: 4, Pagina's: 40-42 |
Datum | 2020-07-03 |
Type | Bijdrage aan periodiek |
DOI | 10.1007/s41190-020-0802-7 |
Taal | Nederlands |