Gespreid leiderschap
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Gespreid leiderschap
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
In dit hoofdstuk wordt beschreven hoe schoolleiders aan gespreid leiderschap in hun school kunnen werken en daarmee de professionele ontwikkeling van leraren en de onderwijskwaliteit kunnen bevorderen.

Organisatie | Hogeschool Windesheim |
Afdeling | Domein Windesheim in Almere |
Lectoraat | Urban Care and Education |
Gepubliceerd in | Leraar: een professie met perspectief 1 : een veelzijdig beroepsbeeld Ten Brink Uitgevers, Meppel, Pagina's: 99-107 |
Datum | 2020-02-29 |
Type | Boekdeel |
ISBN | 978 90 77866 54 2 |
Taal | Nederlands |