Hoe word je bètadocent? De wegen naar een lesbevoegdheid
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Hoe word je bètadocent? De wegen naar een lesbevoegdheid
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Sinds een aantal jaren poogt de overheid het beroep van docent aantrekkelijker te maken. Een manier om dit te bewerkstelligen is de opleidingsmogelijkheden vergroten. Dit artikel geeft een overzicht van de
opleidingsmogelijkheden tot docent natuurkunde, biologie en scheikunde, en gaat in op recente uitbreidingen van deze opleidingsmogelijkheden.
Organisatie | Hogeschool Windesheim |
Afdeling | Domein Bewegen en Educatie |
Gepubliceerd in | NVOX Vol. 2017 |
Datum | 2017-10 |
Type | Bijdrage aan periodiek |
Taal | Nederlands |