Taalcoördinator
Praktijkonderzoek naar de positie en de taken van de taalcoördinator in het basisonderwijs.Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Taalcoördinator
Praktijkonderzoek naar de positie en de taken van de taalcoördinator in het basisonderwijs.Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Aan het einde van het onderzoek is onderzocht welke rol/positie de taalcoördinator binnen o.b.s. Het Sterrenschip kan gaan innemen en welke taken en verantwoordelijkheden daarbij horen. Hieruit volgt een advies met betrekking tot een takenpakket voor de functie van taalcoördinator op o.b.s. Het Sterrenschip, wat in de toekomst ook door de school gebruikt kan gaan worden voor de rekencoördinator.
Organisatie | Hogeschool Windesheim |
Afdeling | Education |
Partner | o.b.s. Het Sterrenschip te Assen |
Jaar | 2012 |
Type | Master |
Taal | Nederlands |