Beperking in benadering?! : een kwalitatief onderzoek naar de ervaringen van studenten met een functiebeperking
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Beperking in benadering?! : een kwalitatief onderzoek naar de ervaringen van studenten met een functiebeperking
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Studenten met een functiebeperking binnen Hogeschool Zuyd ondervinden problemen bij het studeren zonder belemmeringen. Deze problemen ontstaan door de functiebeperking, maar ook door de persoonlijke begeleiding: het tonen van begrip en de manier van omgang door medewerkers. Dit onderzoek richt zich op de belemmeringen buiten de beperking om. De rol van de medewerkers wordt bekeken; zij weten vaak niet hoe met studenten met een functiebeperking om te gaan.
Organisatie | Zuyd Hogeschool |
Opleiding | Fysiotherapie |
Afdeling | Faculteit Gezondheidszorg |
Datum | 2009-06-17 |
Type | Bachelor |
Taal | Nederlands |