De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Optimalisatie dienstverlening HR Servicedesk APG Heerlen

Rechten:

Optimalisatie dienstverlening HR Servicedesk APG Heerlen

Rechten:

Samenvatting

De HR Servicedesk heeft aangegeven regelmatig vragen te ontvangen die niet voor hen bestemd zijn of vragen, aanvragen of mutaties te moeten afkeuren om diverse redenen. Ook heeft de HR Servicedesk geen inzicht in de klanttevredenheid en de kwaliteit van de dienstverlening. De vraag die centraal staat in dit rapport is: ‘Hoe kan de HR Servicedesk de kwaliteit van de dienstverlening verbeteren als bekend is wat de wensen en behoeften zijn van de
klant?’

OrganisatieZuyd Hogeschool
OpleidingPeople and Business Management
Instituut
Lectoraat
PartnersZuyd Hogeschool
Gepubliceerd in
Datum2016-01-13
TypeBachelorscriptie
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 25 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk