Details

Titel

Internal branding als strategie voor een optimale interne samenwerking

Subtitel
wat kan de City Lens Group doen om ervoor te zorgen dat de identiteit van de organisaties ken- en voelbaar wordt bij de werknemers?
Documenten
Auteur
Kokken, Lianne (student)
Organisatie
Hogeschool Rotterdam
Opleiding
Communicatie
Rubriek
ICT & Media
Mens & Maatschappij
Trefwoorden
communicatie, identiteit
Samenvatting

Wat kan de City Lens Group doen om ervoor te zorgen dat de identiteit van de organisaties ken- en voelbaar wordt bij de werknemers?

Soort object
Bachelorscriptie
Taal
Nederlands
Datum
2017-06-16
Plaats
Rotterdam
Waardering
0 Sterren (0)
Formaat
application/pdf
Rechten
Restricted Access
Deel dit document
Share

Waardeer

Vooraf:

De HBO Kennisbank geeft gebruikers de mogelijkheid om te reageren op de inhoud van de website met als doel het stimuleren van en het uitwisselen en voortbouwen op kennis. De HBO Kennisbank behoudt zich het recht voor om teksten op de site aan te passen of te verwijderen.

Het adres wordt niet weergegeven
Geef een waardering *
Neem de code over
* Verplichte velden