Details

Titel

De media-explosie

Subtitel
Trends en issues in massacommunicatie
Documenten
Auteur
Wijk, Cees van (lid lectoraat)
Organisatie
Hogeschool Inholland
Instituut
Domein Communicatie, Media en Muziek
Lectoraat
Cross-media, Brand, Reputation & Designmanagement
Rubriek
ICT & Media
Trefwoorden
communicatie, massacommunicatie
Samenvatting

In ons dagelijks leven vindt een voortdurende confrontatie met massamedia plaats. We hebben te maken met een steeds groeiende verscheidenheid aan media-uitingen. Naast de traditionele media zoals radio en televisie, zorgen ook de media uit het digitale tijdperk voor een aanhoudende stroom van boodschappen. Alle reden om te spreken van een media-explosie. Dit boek gaat over de menselijke omgang met die media-explosie. Daarbij staan niet de technologie en de informatiekunde centraal, maar de werking van massacommunicatie in het informatietijdperk. Hoe ontwikkelt het denken over massacommunicatie zich? Welke trends en issues komen in de media naar voren? Wat zijn de belangrijkste trends in de massacommunicatie en hoe ontwikkelen de media zich als interactief communicatiemiddel? Hoe gaan journalisten en woordvoerders om met politieke en economische issues? En hoe grijpt al die mediapubliciteit in ons alledaagse bestaan in?

Soort object
Boek
Datum
2013
Plaats
Den Haag
Uitgever
Academic Service
Waardering
0 Sterren (0)
ISBN
978-90-395-2641-5
Rechten
Restricted Access
Link
www.academicservice.nl/si...22
Deel dit document
Share

Waardeer

Vooraf:

De HBO Kennisbank geeft gebruikers de mogelijkheid om te reageren op de inhoud van de website met als doel het stimuleren van en het uitwisselen en voortbouwen op kennis. De HBO Kennisbank behoudt zich het recht voor om teksten op de site aan te passen of te verwijderen.

Het adres wordt niet weergegeven
Geef een waardering *
Neem de code over
* Verplichte velden