Muziektherapeuten en Zorgmedewerkers: Samen staan ze sterk!
Sandra Nypels (Student)
Entwicklung eines international gültigen Fragebogens zur Erfassung des Zusammenhanges zwischen dem sozioökonomischen Status und der Lesefähigkeit von Kindern
Isabelle Engels (Student); Tamara Rudnick (Student); Thomas Günther (Begeleider)
Nieuwe opleidingen in de forensische zorg bouwen een brug tussen theorie en praktijk (interview)
R.P. van der Horst
Herstel door spel
Anne Bruineberg (Student)
Health care providers' perceptions of family participation in essential care in the intensive care unit: A qualitative study
Boukje Dijkstra (Phd); Lisette Schoonhoven; Karin Felten-Barentsz; Margriet van der Valk; Johannes G. van der Hoeven; Lilian Vloet (Lector)
Learning by Visualize a Nurse-Led CCOS Using the Functional Resonance Analysis Method
Sabine op 't Hoog; M. Mersbergen-de Bruin; Nikki L.M. Damen; Wendy Chaboyer; Annemarie Weggelaar-Jansen; A.M. Eskes; Lilian Vloet (Lector); Hester Vermeulen
Online Kick-Off Ruimte Creëren voor Creatieve Ruimte
de Zwart, Bart; Kinderman, Jelte ; Richardson, Justin; Musch, Marcel
Vitaliteit in beweging!
Evi Koolen (Student); Grieda Muça (Student); Hester Smeets (Begeleider)
RayStation in Proton Therapy Education: Blended Learning 2.0
Harmen Bijwaard (Lector); Jelle Scheurleer (Onderzoeker); Ingrid T. Kuijper (Onderzoeker)