Filosoferen als basisvaardigheid in het onderwijs
Naomi Rombout (Student); Johan Koers (Begeleider)
Socially and Playfully Engaged Learning with Games
Braad, Eelco; Shenderov, Eugene
How do teachers in vocational and higher education nudge their students? A qualitative study
R.J. Weijers; B.B. de Koning; E.B. Klatter; F. Paas
Meten in de bovenbouw
Jolien Bloemink (Student); Mariëlle Elburg (Begeleider)
Het geven van een rekeninstructie meten aan een stamgroep
Iris Nass (Student); Jeffrey van Welsen (Begeleider)
Het anker en de landkaart
Iris Tibben (Student); Anneke Sanderse (Begeleider)
Examining student profiles for dealing with wickedness
M.E. Veltman (Lid Lectoraat); J. van Keulen; A.E.H. Smits (Lector); J.M. Voogt
Stel je eens voor...
Hester Balster (Student); Daphne Duijvesteijn (Begeleider)
De taalontwikkeling van leerlingen stimuleren bij het vak wereldoriëntatie
Esther Veenstra (Student); Klarinske de Roos (Begeleider)
Studenten, docenten en professionals leren samen
Mariëlle Verhoef