Spelletje oefenen?
Arjenne Gussenhoven (Student); Mariëlle Elburg (Begeleider); Laura Worst (Begeleider)
Effectiveness of a blended school-based mindfulness program for the prevention of co-rumination and internalizing problems in Dutch secondary school girls: a cluster randomized controlled trial
P. Vuijk; K.C.M. Bul; M. Buil; M. Rauws; K.S.M. Curie; C.A.H. Amesz; C.E. Weerheijm; H. Riper
Samen onderzoekend werken in een consortium van onderwijs- en onderzoeksprofessionals: verslag van een zelfonderzoek naar de werking als Research Practice Partnership
N. van den Berg; C. Teurlings; J.S. Rozendaal
Samen onderzoekend werken in een consortium van onderwijs- en onderzoeksprofessionals
Berg, N. van den (Lector); Teurlings, C.; Rozendaal, J.S.
Bang voor ChatGPT in de klas? ‘Dan zet je kunstmatige intelligentie niet goed in’
Bart Wernaart (Lector)
Multiperspective Evaluation
Klaas Reinders
Evaluatie Professionalisering iXpact 2020-2024
Madeleine Hulsen; Pierre Gorissen; Tanja van Grinsven; Irma van der Neut
Nuances and details in student approaches to learning in innovative secondary education using profiles
Maaike Koopman (Onderzoeker); Douwe Beijaard (Onderzoeker)
Why so many change efforts fail
Lydia Schaap (Onderzoeker); Kristin Vanlommel (Lector)