E-learning, B-learning en Lifelong Learning : ontwikkelingen in leren en onderwijs
Renée Verwey (Lid Lectoraat); Sylvia Schoenmakers
Is the Tinetti Performance Oriented Mobility Assessment (POMA) a feasible and valid predictor of short-term fall risk in nursing home residents with dementia?
C.S. Sterke; S.L. Huisman; E. van Beeck; C.W.N. Looman; T.J.M. van der Cammen
Van zorgstandaard naar zorgpraktijk
A.L. van Staa (Lector)
Preferences for health care and self-management among Dutch adolescents with chronic conditions: a Q-methodological investigation
N.J. van Exel; J.M. Latour; A.L. van Staa (Lector); S. Jedeloo
Stampen, springen, swingen: Afrikaanse dans in dans- en bewegingstherapie
I. van Keulen (Begeleider); I.J.M. Merkx (Student)
Dans-bewegingstherapie bij jongeren in het voortgezet REC 4 onderwijs, die te maken hebben met problemen in de identiteit- en imago ontwikkeling
Nanon Janssen (Begeleider); Miep van Tiel (Student)
Vertel me wat er gaat gebeuren
C.E.M. Kuijpers (Student); Christine van Kempen (Begeleider)
Er was eens, in een Justitiële
Jaap Welten (Begeleider); H.E.M. Augusteijn (Student)
Kijk eens hoe sterk ik ben
Anja Cilissen (Begeleider); J. Kopp (Student)