Fintech verandert de positie van de mkb-adviseur
Kirsten Rauwerda (Onderzoeker); Lex van Teeffelen (Lector); Frank Jan de Graaf (Onderzoeker)
Future Directions in PE Assessment
Gwen Weeldenburg; Menno Slingerland; Lars Borghouts
Kunstmatige intelligentie in de publieke ruimte van Scheveningen
J.P. (Jos) van Leeuwen (Lector); A.J. Quanjer (Lid Lectoraat); Antti Jylhä (Lid Lectoraat); D. Steginga; Gerrit Jan van ’t Veen; Bram van Hasselt; Arn van der Pluijm; Dirk van Brederode; Adriaan Doove; Maarten Duindam
Een integraal team en de herindeling
Kroes, Jolanda
Verkennend onderzoek naar de didactische inzet van mobiele technologie bij de werkveldpartners van het DEIMP-project
Jeroen Bottema (Lid Lectoraat); Faber Marjan (Onderzoeker); Marcella Pavias (Onderzoeker)
Future directions in PE Assessment (video)
Gwen Weeldenburg; Menno Slingerland; Lars Borghouts
Het vakdidactische model Spelinzicht
Gwen Weeldenburg; Daan Geelen
Spelgecentreerde modellen
Gwen Weeldenburg
Assessment of public charging infrastructure push and pull rollout strategies
Helmus, J.R.; Spoelstra, J.C.; Refa, N.; Lees, M.; van den Hoed, R.
"Tough Times Have Become Good Times": Resilience in Older Adults With a Low Socioeconomic Position
Kok, Almar A L; van Nes, Fenna; Deeg, Dorly J H; Widdershoven, Guy; Huisman, Martijn