Dé moeilijke patiënt bestaat niet : Interview
Bauke Koekkoek
‘Chronisch’ worden in de psychiatrie : De invloed van GGZ-hulpverlening op chroniciteit
Bauke Koekkoek
Onderzoek in de sociale psychiatrie: gewoon doen!
Giel Hutschemaekers; Wilma Hebbing; Bauke Koekkoek
Enquiry-driven fieldwork as a rich and powerful teaching strategy: : School practices in secondary geography education in the Netherlands
K. Oost; J. van der Schee; Erik de Vries
Teacher learning in collaborative curriculum design
Erik de Vries; J. Voogt; A. Walraven; Ineke Pieters; A. Handelzalts; S. McKenney; H. Westbroek
De Tweede Wereldoorlog en statusverwerving.
Jasper van Houten; M. Visser; W. Ultee
Je hebt 't of je hebt 't niet? : Menslievende professionalisering van toekomstige beroepskrachten van ROC en HBO
Maaike Hermsen; Petri Embregts
Lecturers' acquisition of research comeptence in Dutch Universities of Applied Sciences : Theoretical perspectives and a research agenda
Jan Jurriëns; Monica van Winkel; Roeland van der Rijst; Rob Poell
Portfolioverbreding van hbo-docenten: doceren en onderzoeken
Roeland van der Rijst; Rob Poell; Jan Jurriëns; Monica van Winkel
Lecturers’ second chance in their careers : An integrative literature review on the transition into researcher roles
Monica van Winkel; Rob Poell; Roeland van der Rijst; Jan Jurriëns




























