Embodying dynamical systems in music performance
Melissa Bremmer (Lector); Luc Nijs (Onderzoeker); Dylan van der Schyff (Onderzoeker); Andrea Schiavio (Onderzoeker)
Spannend is het en spannend blijft het
Ronald Hueskens; Jansje Meijman; Marike Hoekstra (Begeleider); Sandra Geelhoed (Begeleider)
Cultureel vermogen in de praktijk
Minke van der Eijk; Madieke Hupperets; Marike Hoekstra (Begeleider)
CURRICULUM IN MULTIPERSPECTIEF
G. Acosta Camacho (Student); C. Lamptey (Student)
Van identiteitscrisis naar authentic teaching?
Ellen Oosterwijk; Tamar Clasquin; Talita Groenendijk
Tijd voor Talent
Maaike van Agteren; Marit van der Meer; A. (Aminata) Cairo (Begeleider); Talita Groenendijk (Begeleider)
Vakoverstijgende lesideeen tussen kunst en exact op de Savornin Loman
Elsemiek Zweistra; Iris van Oosten; Talita Groenendijk (Begeleider)
Betrokken theaterbeleving
Michel Hormes; Talita Groenendijk (Begeleider); Marike Hoekstra (Begeleider); Nathalie Roos (Begeleider)
Tekenvaardigheden en creativiteit bij kinderen tussen de 8-12 jaar
Minke van der Eijk; Talita Groenendijk (Begeleider); Marike Hoekstra (Begeleider)
“Kunst- en maakonderwijs; voor elkaar gemaakt? “
Gerharde Meinen