De leerkracht: van kennisoverdrager naar coach
Rochelle Schaepkens (Student); Marleen van den Engel (Begeleider)
Rapportage onderzoek
Denise Kerbusch; Petra Swennenhuis (Begeleider)
Evaluatieonderzoek naar de leerbenadering binnen een competentiegerichte onderwijsmodule in het hoger economisch beroepsonderwijs
Marloes van Tilburg (Student); Ellen J. Rohaan (Begeleider)
Onderzoekend leren
Audrey Janssen-Seezink (Begeleider); Mariëlle Rutten (Begeleider); Dennis Barten (Student)
Kwalitatief onderzoek naar de mogelijke invloed van loopbaangesprekken op voortijdig schoolverlaten
Sarah Bergsen (Begeleider); Sebastiaan Boersma (Student)
Design thinking als accelerator voor onderwijsvormvernieuwing
Jochem Goedhals (Student); Iris Windmuller (Begeleider)
To Flip or not to Flip
Danielle Quadakkers (Student); Petra Swennenhuis (Onderzoeker)
To Flip or not to Flip
Danielle Quadakkers (Student)
Het ontwerpen van blended learning binnen Fontys Hogescholen
Danielle Quadakkers (Student)
Zin in begrijpend lezen
Monique Lamper (Onderzoeker)