Hipperz
Commissioned by IQ Leads this research report is written for Hipperz. Hipperz is a webshop that operates in the online market of the bag/suitcase industry. IQ Leads is responsible for Hipperz's marketing. This research examines the wishes and needs of the target group, compared to purchasing the assortment …
2020-01-20Economie & ManagementBachelor
Nissan Nederland
Nissan Motor Co. is a worldwide car manufacturer established in Japan in 1933. Nissan has the slogan ‘innovation that excites’, and many years they have been the leader in a few European car branch markets. Examples are the European market of electric cars and a few C-segment markets. This plan is written …
2020-01-20Economie & ManagementBachelor
Digitale sales, de winnaar van morgen?
IMI hydronic Engineering is part of IMI plc, IMI plc is a listed company on the London Stock Exchange. IMI Hydronic Engineering felt the need to take a step towards digitising certain processes. Specifically, this thesis looks at sales digitisation. From the theoretical framework there are three different …
2020-01-20Economie & ManagementBachelor
Waardepropositie afgestemd op klantbehoeften
This report is written for Rebel Lease. Rebel Lease is a car leasing company located in Leiderdorp. Rebel Lease is part of HuurMij Mobiliteit. HuurMij Mobility includes: HuurMij, Super Short Lease and Lease Rebel. HuurMij is for day rental, Super short lease for short car lease and Rebel Lease for car …
2020-01-20Economie & ManagementBachelor
Stopping power
For the company Sanoma in the Netherlands a research thesis was conducted. This research is about the stopping power in print advertisements and offers insights in attention within advertisement. The research was conducted by the writer of this thesis in collaboration with a bureau called Unravel. The …
2020-01-20Economie & ManagementBachelor
Communicatie is key!
Van 12 maart 2019 tot 17 juni 2019 zal in opdracht van de afdeling Private Banking Rabobank Groene Hart Noord een onderzoek worden uitgevoerd naar de invloed van communicatie-uitingen van Rabobank Groene Hart Noord op de kennis, de houding en het gedrag van de sparende klant wat betreft beleggen. Dit …
2019-06-17Economie & ManagementBachelor
Anoniem
Wat zijn de verklarende factoren voor het gebrek aan klantloyaliteit bij ‘‘ THIS IS A COMPANY ‘‘? Dit is de rode draad in het onderzoek. Uiteindelijk is het de bedoeling dat er manieren gevonden worden om de klantloyaliteit van ‘‘ THIS IS A COMPANY ‘‘ te verhogen. De doelstelling geeft aan wat het resultaat …
2019-06-17Economie & ManagementBachelor
De reis naar een huurwoning
Inzicht krijgen in de verwachtingen en ervaringen van de doelgroep tijdens de online zoektocht naar een huurwoning. Op basis van dit inzicht wordt een adviesrapport opgeleverd waarin naar voren zal komen op welke manier de klantbeleving positief beïnvloed kan worden.
2019-06-17Economie & ManagementBachelor
Muselet
In opdracht van IQ Leads wordt onderzoek uitgevoerd naar de wensen en behoeften van het online aankoopproces van champagnes en mousserende wijnen, hetgeen gerapporteerd wordt in een adviesrapport met als doel om de omzet van Muselet buiten de piekmomenten te verhogen. Met de piekmomenten wordt met name …
2019-06-17Economie & ManagementBachelor
Motivatie en communicatie
Het onderzoek naar de motivatie van laatstejaarsstudenten is uitgevoerd voor YoungCapital NEXT. Het doel van het onderzoek is om aan de hand van de motivatie van de doelgroep een advies te geven over passende communicatie uitingen en activiteiten. Het onderzoek is uitgevoerd op het hoofdkantoor van de …
2019-06-17Economie & ManagementBachelor