Reaching the ageing consumer with branded content
Kiki Zondag (Student)
Social customer service
Rob de Boeck (Begeleider); Bas Kooman (Begeleider); Marc van den Boom (Begeleider); Bram Peters (Student)
Haantje de voorste
Maaike Speckmann (Student); Ed Olijerhoek (Begeleider); Eliza van der Laan (Begeleider)
‘Via internet regelt u meer dan u denkt!’
Wietske van Vugt (Student); Lobke Buenen (Begeleider); Mayon Bertram (Begeleider)
Positioneringsvraagstuk Hengel Holding B.V.
Ed Olijerhoek (Begeleider); Antonio van den Hengel (Begeleider); Britt Visser (Student); Jan de Meij (Begeleider)
Multi-screening
Luc van Dijk (Begeleider); Sander de Jong (Student)
The effects of Social Content Marketing in the sportswear industry
Luc van Dijk (Begeleider); Carola de Bruin (Student)
Met het oog op morgen
Manon Rundervoort (Begeleider); Bas Peeters (Student); Rob Blokzijl (Begeleider)
Aandacht voor Loyaliteit.
Alice de Koning (Begeleider); Maike Esajas (Student); Petra Beisterveld (Begeleider)
Generating inwards tourism by improving the brand knowledge and brand image, through communicating associations favored by the target group reflecting the city brand of Bratislava
Maria Poulaki (Begeleider); Suzanne Jellema (Student)