Brand orientation as a marketing perspective for primary healthcare organizations
Harald Pol (Lid Lectoraat); Eveline van der Herberg (Onderzoeker); Di-Janne Barten (Onderzoeker); Judith Tielen (Onderzoeker); Gerrita van der Veen (Lector)
Eindrapportage Project Tumbleweed. Ontwikkeling van een ‘Consumer Sustainability Value Perception’ model
Joyce Copier (Onderzoeker); Clara Springelkamp (Onderzoeker)
Met praktijkgericht onderzoek naar de implementatie van innovaties
Wilke van Beest (Onderzoeker)
Dierzaam: Key highlights Consumententypes
Lenka van Riemsdijk (Onderzoeker); Eveline van der Herberg (Onderzoeker); Tijs Timmerman (Lector); Clara Springelkamp (Onderzoeker)
Het einde van de beleveniseconomie
Harald Pol (Lid Lectoraat)
Het einde van de beleveniseconomie
Harald Pol (Lid Lectoraat)
Hoe kunnen we digitale dienstverlening persoonlijker maken?
Jeroen van Grondelle (Onderzoeker); Marlies van Steenbergen (Onderzoeker); Aletta Smits (Onderzoeker)
Een groeimodel voor persoonlijke dienstverlening in de publieke sector
Jeroen van Grondelle (Onderzoeker); Marlies van Steenbergen (Onderzoeker); Evelien Besseling (Onderzoeker); Harald Pol (Lid Lectoraat); Jacqueline Sant (Onderzoeker); Dies Weijschedé (Onderzoeker)
De impact van de coronacrisis op de digitale transformatie van publieke dienstverleners
Harald Pol (Lid Lectoraat); Calvin Wittenberg (Onderzoeker)
De heilige graal in marketing: Associaties van consumenten
Harald Pol (Lid Lectoraat)