Changing representation in contextual mathematical problems from descriptive to depictive
Kees Hoogland (Lid Lectoraat); Jaap de Koning (Onderzoeker); Arthur Bakker (Onderzoeker); Birgit Pepin (Onderzoeker); Koeno Gravemeijer (Onderzoeker)
To what extent do student teachers develop their mathematical problem solving ability by self-study?
Marjolein Kool (Lid Lectoraat); Ronald Keijzer (Onderzoeker)
Talen naar rekenen en rekenen op taal
Marjolein Kool (Lid Lectoraat)
In Memoriam Ed de Moor
Marjolein Kool (Lid Lectoraat); Willem Uittenbogaard (Onderzoeker)
Designing non-routine mathematical problems as a challenge for high-performing prospective teachers
Marjolein Kool (Lid Lectoraat); Ronald Keijzer (Onderzoeker)
The design and use of open online modules for blended learning in STEM education
Theo van den Bogaart (Onderzoeker); Paul Drijvers (Lector); Jos Tolboom (Onderzoeker)
De kunst van het hoofdrekenen
M. Kool (Lid Lectoraat)
Representing contextual mathematical problems in descriptive or depictive form
Kees Hoogland (Lid Lectoraat); Birgit Pepin (Onderzoeker); Arthur Bakker (Onderzoeker); Jaap de Koning (Onderzoeker); Koeno Gravemeijer (Onderzoeker)