Het ontwerpen van blended learning binnen Fontys Hogescholen
Danielle Quadakkers (Student)
Samenwerken aan toetskwaliteit
Mieke Jaspers; Els van Zijl
Samenwerken aan toetskwaliteit in het Hoger Onderwijs
Mieke Jaspers; Els van Zijl
Does tagging improve the navigation of recorded lectures by students?
Pierre Gorissen (Stafmedewerker); Jan van Bruggen; Wim Jochems
Comparing student and expert-based tagging of recorded lectures
Pierre Gorissen (Stafmedewerker); Jan van Bruggen; Wim Jochems
Kwaliteit van toetsing in het Hoger Onderwijs
Mieke Jaspers (Lid Lectoraat); Els van Zijl (Stafmedewerker)
HBO-Kennisbank, onmisbare schakel 2.0
Gerard Bierens (Stafmedewerker); Desirée van den Bergh (Stafmedewerker)
ICU goodpractice bedrijfsvoering bij HBO-Verpleegkunde: managementinformatie
Michel Duinkerke (Stafmedewerker); Desirée van den Bergh (Stafmedewerker)
Video interactie begeleiding
J.E.F. Speetjens (Stafmedewerker); C. van den Berg