De producten: Op welke manier kunnen spotprenten van Louis Raemaekers ingezet worden tijdens een geschiedenisles
Hans Beckers; Cheryl Verhaegen; Bertiëlle Michielsen (Student); Sanny Kerssemeeckers; Maurice Heemels (Begeleider)
Muziek als didactisch hulpmiddel bij de geschiedenisles
Ward Slenter (Student); Jos Meuwissen (Begeleider)
Mens en maatschappij en de doorlopende leerlijn voor het vak geschiedenis
Nick Meulenberg (Student); Peter Augustin (Begeleider)
De ontwikkeling van een nieuwe lesmethode
Sven Janssen (Student); Jo Gardeniers (Begeleider)
Het verhaal centraal
Jules Ramakers (Student); Thijs Vugt van (Begeleider)
De Bokkenrijders en mythevorming
Roy Driessen (Student); Jos Meuwissen (Begeleider); Thijs Vugt van (Begeleider)
Werkt Veldwerk? Veldwerk werkt
Dirk Kneepkens (Student); Riet Reijke de (Begeleider)
Schoolkeuzeadvisering óók op basis van sociaal-emotioneel functioneren van de leerlingen?
Saskia Coenen (Student); Lotte Worms (Begeleider)
De botsing tussen de Westerse en de islamitische wereld bij vwo 3
Jelle Hunen (Student); Peter Augustin (Begeleider)
Het gebruik van GIS en omgevingsonderwijs binnen het VMBO onderwijs
Shelley Kil (Student); Marcel Sevenich (Begeleider)