Hoe disruptief is ChatGPT voor wetenschappelijk onderzoek?
Maurice Magnée; Jules Lancee
Effectieve verpleegkundige interventie bijslaapproblemen
Minke Nieuwboer (Lector)
Stapsgewijs zorgtechnologie inzetten bij mensen met ernstige meervoudige beperkingen
Jesse Pepping (Onderzoeker)
Twee scenario’s voor de toekomst van de wijkverpleging in Nederland
Minke Nieuwboer (Lector); Marian Adriaansen (Onderzoeker); Benjamin Wendt (Lid Lectoraat)
Support for relatives in the intensive care unit: lessons from a cross-sectional multicentre cohort study during the COVID-19 pandemic
Sophie C. Renckens; H. Roeline Pasman (Phd); Hanna T. Klop; Chantal du Perron; Lia van Zuylen; MAH Steegers; Birkitt L. ten Tusscher; Floor C.H. Abbink; Wouter de Ruijter; Lilian Vloet (Lector); Stephanie C.E. Koster; Bregje D. Onwuteaka-Philipsen
Evidence-based interventions for health professionals in critical en emergency care contributing to sustainable healthcare and green attitude: a systematic review protocol
Paul Rood (Onderzoeker); Sivera Berben (Associate Lector); Bastiaan Ort (Onderzoeker); Thomas Pelgrim (Onderzoeker); Lilian Vloet (Lector)
Ik ben er voor jou!
Marion Scholten (Student); Anja Zimmermann (Docent)
The impact of high versus standard enteral protein provision on functional recovery following intensive care admission (PRECISE trial): study protocol for a randomized controlled, quadruple blinded, multicenter, parallel group trial in mechanically ventilated patients
Rob J.J. van Gassel (Onderzoeker); Julia L.M. Bels (Onderzoeker); Katrien Tartaglia (Onderzoeker); Bas C.T. Bussel (Onderzoeker); Sander M.J. van Kuijk (Onderzoeker); Adam M. Deane (Onderzoeker); Zudin Puthucheary (Onderzoeker); Peter Weijs (Onderzoeker); Lilian Vloet (Lector); Bert (A.) Beishuizen (Onderzoeker); Ashley de Bie Dekker (Onderzoeker); Vincent Fraipont (Onderzoeker); Stoffel Lamote (Onderzoeker); Didier Ledoux (Onderzoeker); Clarissa Scheeren (Onderzoeker); Elisabeth de Waele (Onderzoeker); Arthur R.H. van Zanten (Onderzoeker); Dieter Mesotten (Onderzoeker); Marcel C.G. van de Poll (Onderzoeker)
'Ik ben ik, en ik heb autisme'
Noëlle Goossens (Student); Femke Peeters (Student); Adinda Suparmono (Student); Mathilde Akse (Docent)
Evidence based practice voor betere ambulancezorg
Gerard Pijnenburg