From location and (non)place to place attachment and sense of place
Ina ter Avest (Onderzoeker); C. Bakker (Lector)
Revealing conceptual understanding of international business
Sue Ashley (Lid Lectoraat); Harmen Schaap (Onderzoeker); Elly de Bruijn (Lector)
Het meso-curriculum van hbo-bacheloropleidingen in de sector techniek
Marijke Hezemans (Lid Lectoraat); Ilya Zitter (Lid Lectoraat); Johan Versendaal (Lector); Elly de Bruijn (Lector)
Co-Teaching
Dian Fluijt (Lid Lectoraat)
Stimulating knowledge-transforming writing to foster conceptual understanding in international business students
Sue Ashley (Onderzoeker); H. Schaap; Elly de Bruijn (Lector)
Praktijkgericht onderzoek voor reflectieve professionals
Rob de Lange (Onderzoeker); Hans Schuman (Onderzoeker); Nicolina Montesano Montessori (Associate Lector)
Why complexity matters
Nicolina Montesano Montessori (Associate Lector)
A design perspective on the school-work boundary
Ilya Zitter (Lid Lectoraat); Aimée Hoeve (Onderzoeker); Elly de Bruijn (Lector)
Contextualising vocational knowledge
Wenja Heusdens (Lid Lectoraat); Arthur Bakker (Lid Lectoraat); Liesbeth Baartman (Lid Lectoraat); Elly de Bruijn (Lector)
Leren door grensinteractie tussen verpleegkundigen en technici
Elly de Bruijn (Lector); Liesbeth Baartman