Probing Futures, Acting Today
Caroline Maessen (Phd)
Inclusief buitenspelen IJsselstein
Karlijn van Ramshorst (Onderzoeker); Rosa de Vries (Onderzoeker); Jolijn van der Ploeg (Onderzoeker); Froukje Smits (Onderzoeker)
De onderzoeker, de ontwerper en de veranderaar
Elwin Savelsbergh (Lector)
Promoting literacy and numeracy in adult learning and education
Judith Alamprese (Onderzoeker); Kees Hoogland (Lector)
Speech and language therapists' insights into severity of speech sound disorders in children for developing the speech sound disorder severity construct
Anniek van Doornik (Onderzoeker); Marlies Welbie (Onderzoeker); Sharynne McLeod (Onderzoeker); Ellen Gerrits (Lector); Hayo Terband (Onderzoeker)
Secondary school students’ strategies when interpreting histograms and case-value plots
Lonneke Boels (Associate Lector); Arthur Bakker (Onderzoeker); Wim van Dooren (Onderzoeker); Paul Drijvers (Onderzoeker)
Developing students’ understanding of statistical graphs
Lonneke Boels (Associate Lector)
Citizens’ data‑ing with contemporary data in their daily life
Lonneke Boels (Associate Lector); Aline Boels (Onderzoeker); Rosa Alberto (Onderzoeker); Kees Hoogland (Lector)
De toolbox voor het neuro-inclusief maken van de digitale werk- en leeromgeving en het onderwijs
Annoëlle van Hooff (Onderzoeker); Frederike Scholz (Onderzoeker); Machil Deinum (Onderzoeker)
Supporting higher education adult-learners in blended learning courses
Nanda van der Stap (Phd)




























