Een jeugdsociologisch perspectief op de identiteitsontwikkeling van jongeren en de rol van veerkracht daarbij.
Maike Kooijmans (Lector); Aafke Baars-Seebregts (Onderzoeker); Laura Mulder (Onderzoeker)
Collaborating for co-researching: A multi-stakeholder case narrative of student nurses co-researching technology-supported care
Shaun Cardiff (Onderzoeker); Teatske van der Zijpp (Lector); Hélène van den Nieuwenhoff (Onderzoeker); Marianne Nieboer (Onderzoeker)
Duurzaam consumentengedrag: een utopie?
Jeske Nederstigt (Onderzoeker)
Podcastaflevering: Hoe willen we morgen eten?
Bernd van der Meulen; Bart Wernaart (Lector)
Experiencing the future: Evaluating a new framework for the participatory co-design of healthy public spaces using immersive virtual reality
Pauline van den Berg (Onderzoeker); Gamze Dane (Onderzoeker); Suzan Evers (Onderzoeker); Alexander Klippel (Onderzoeker); Timon Verduijn (Onderzoeker); Theo Arentze (Onderzoeker); Jan Oliver Wallgrün (Onderzoeker)
Hoe willen we straks leven en wonen? Fontys onderzoekt het
Pauline van den Berg (Onderzoeker); Ferry van de Mosselaer (Onderzoeker)
Onderzoek naar deelname motivatie van leerlingen voor het vak Lichamelijke Opvoeding op het Kaj Munk College.
Ferdiand Bak (Student); Jorrick Beckers (Begeleider)
Een verkennend onderzoek naar de perceptie op bewegen van leerkrachten in het primaire onderwijs
Ruben Gardeniers (Student); Teun Remmers (Begeleider)
Beweeggedrag in een Onthaalklas voor Anderstalige Nieuwkomers (OKAN)
Simon Eneman (Student); Jorrick Beckers (Begeleider); Teun Remmers (Begeleider)
Silicon sampling: AI-powered personas offer new insights for market research but have limitations
Marieke van Vliet (Onderzoeker); Roberta Vaznyte (Student)